دانلود کلیپهای برگردان موسیقی + مقاله استاد رائفی پور درباره برگردان موسیقی

برگردان موسیقی

ذهن انسان پیچیدگی‌های بسیار زیادی دارد و از فیلترهای محافظ بسیار قوی برخوردار می‌باشد. فیلتر عقلی راه ورود هر گونه اطلاعاتی را كه با منطق و باورهای ما مغایرت داشته باشد، می‌بندد. ذهن قادر است اطلاعاتی را كه به آن می‌رسد، مورد پردازش دقیقی قرار بدهد حتی اگر وارونه باشد. در ستاد مركزی ذهن، محدودیتی برای فهم زبانهای مختلف نیست و هر مطلبی به هر زبانی برای این ستاد قابل فهم بوده و به كار گرفته می‌شود. این سطح از ذهن جزیی از ناخودآگاهی بوده، كه ما به آن واقف نیستیم ولی اثرات آن بر روی عملكردهای انسان ظاهر می‌شود.

+
مقاله استاد رائفی پور درباره برگردان موسیقی



اسب تراوا ماجرای اسبی چوبین است که با استفاده از آن، قلعه‌ی شکست‌ناپذیری که با محاصره و جنگ سقوط نمی‌کرد، به تسخیر دشمن در آمد. داستان از این قرار است که سربازان دشمن، قلعه‌ای را مدتها در محاصره قرار داده بودند، پس از مدتها جنگیدن ناامید شده و برای تسخیر آن نیرنگی را طراحی کردند. آنها اسبی چوبین ساختند و آنرا در بیرون قلعه گذاشتند و خود عقب نشینی نموده و وانمود کردند که از ادامه‌ی حمله منصرف شده و به احترام مقاومت مدافعین قلعه، اسبی چوبین را به آنها هدیه کرده‌اند. مدافعین قلعه مفتون زیبایی و عظمت اسب چوبین شدند و آنرا به داخل قلعه برده و مشغول جشن و سرور و پایکوبی گردیدند. اما نیمه شب که آنها مست و سرخوش در خواب بودند، سربازانی که از قبل در دل اسب چوبین پنهان شده بودند از درون آن بیرون آمده و دروازه‌ی قلعه را گشودند و دشمن که در این فاصله با استفاده از تاریکی شب خود را به قلعه رسانیده بود، وارد شده و با غافلگیر کردن مدافعین و قتل عام آنها، قلعه را به تسخیر خود درآوردند.

آن چه که در جهان هستی وجود دارد و انسان به نحوی با آن سرو کار دارد، شعوری بر آن حاکم است و در پشت آن، شعور دیگری نهفته است که در بعضی مواقع ممکن است همان اسب تراوا باشد. به عبارت دیگر همانطور که ماده، ضد ماده و انرژی، ضد انرژی وجود دارد؛ شعور، ضد شعور نیز جزئی از اجزای جهان هستی می‌باشند. لذا همواره ما در معرض شعور و ضد شعور قرار داریم که بسیار هوشمندانه عمل می‌كنند.


ذهن انسان پیچیدگی‌های بسیار زیادی دارد و از فیلترهای محافظ بسیار قوی برخوردار می‌باشد. فیلتر عقلی راه ورود هر گونه اطلاعاتی را كه با منطق و باورهای ما مغایرت داشته باشد، می‌بندد. ذهن قادر است اطلاعاتی را كه به آن می‌رسد، مورد پردازش دقیقی قرار بدهد حتی اگر وارونه باشد. در ستاد مركزی ذهن، محدودیتی برای فهم زبانهای مختلف نیست و هر مطلبی به هر زبانی برای این ستاد قابل فهم بوده و به كار گرفته می‌شود. این سطح از ذهن جزیی از ناخودآگاهی بوده، كه ما به آن واقف نیستیم ولی اثرات آن بر روی عملكردهای انسان ظاهر می‌شود.


با استفاده از همین اصل، شبكه منفی، كلیه اطلاعات غلط خود را به ستاد مركزی ذهن انسان می‌رساند و رفتار او را تحت تاثیر قرار داده و تمایلات او را به سمت دلخواه هدایت می‌كند. شعر و موسیقی نیز می‌توانند به عنوان اسبهای چوبین مورد سوء استفاده‌ی شبكه منفی قرار گرفته و در حد بسیار گسترده‌ای در این رابطه به كار گرفته شود. زیرا در حالت عادی ذهن انسان اجازه‌ی عبور به بسیاری از اطلاعات را نمی‌دهد.برای مثال اگر ما بشنویم كه "به‌ شیطان گوش بده!"، شدیداً مقاومت منفی نشان خواهیم داد و از آن اجتناب می‌كنیم. اما اگر همین دستور در معكوس شعر آهنگی قرار داشته باشد، از آنجا كه ما با كمال میل آن ترانه را گوش می‌دهیم، اطلاعات نابجای پشت آن مانند اسب تراوا وارد قلعه‌ی وجودی ما شده و در فرصت مناسب اثر خود را به جای خواهد گذاشت. جالب اینجاست كه معكوس شعری كه شنیده می‌شود هیچ ارتباطی به خود شعر ندارد كه اگر شعر را معكوس بنویسیم به آن دسترسی پیدا كنیم. نكته‌ی دیگر این كه انجام این كار به كمك تكنیك امكان‌پذیر نیست و این كار در حد یك اعجاز می‌باشد.


از آنجا كه توضیح این مساله بسیار مفصل می‌باشد، متعاقباً ارایه خواهد شد، لذا در این مرحله فقط بررسی عملی جهت نتیجه‌گیری و اثبات این مباحث مورد نظر است كه برای این منظور ترانه‌هایی به عنوان نمونه انتخاب شده‌اند كه در ابتدا اصل ترانه را می‌شنویم و به دنبال آن معكوس شده و برگردان ترانه را مورد توجه قرار می‌دهیم. نتیجه باور نكردنی است، به خصوص اگر مطالبی كه شنیده می‌شود كشف رمز هم شده و منظور آن آشكار گردد. هر چند كه مفهوم بسیاری از این مطالب برای شنوندگان كاملاً روشن می‌باشد.

__________________
با توجه به مقاله اسب تراوا بحث شعور و ضد شعور، نمونه هایی
از موسیقی های برگردان که از انتها به ابتدا پخش می گردند، خدمت شما تقدیم می گردند تا بیشتربا این مقوله آشنا گردید. با پخش این آثار، ابتدا قسمتی از اصل آهنگ را می شنوید و سپس برگردان هر یک به سمع شما می رسد. متن شعر اصلی و برگردان، برای درک بهتر، در هر صفحه گذاشته شدهاست.
‌همانطور که می شنوید،‌ در قسمت برگردان، متاسفانه در برخی مواقع توهین به مقدسات وجوددارد که لازم به ذکر است، ‌خود خواننده یا شاعر از این قضیه بی اطلاع می باشد. برای توضیحات تکمیلی لطفا قبل از شنیدن این آثار ، مقاله اسب تراوا را بخوانید. این کار صرفا جنبه تحقیقاتی درمورد شعور و ضد شعور دارد و امیدواریم در جهت اعتلای آگاهی روح جمعی موثر واقع شود.


نمونه های موسقی برگردان منفی:

نمونه ۱
- حالم بده ... حالم بده ...
اصل : حالم بده، حالم بده، آدم بده نگو به من عاشق شدن نیومده
آدم بده، حالم بده، آدم بده، نگو عاشق شدن به من نیومده
آدم بده، آدم بده،حالم بده، حالم بده ...

برگردان
: اعدم الله، اعدم الله، اعدم الله، اعدم الله، اعدم روی همه ملت عاشق شوق
اعدم الله، اعدم الله، اعدم الله، اعدم روی همه ملت عاشق شوق
اعدم الله، اعدم الله، اعدم الله....

+ دانلود نمایید

نمونه ۲ - نگو یه روز میری و پیشم نمیای دیگه ...

اصل
: نگویه روز میری و پیشم نمیای دیگه/اگه اگه مث قدیما منو نخوای دیگه/اما بازبه یاد تو گریونه دلم دیگه/دیگه بعد تو عاشقنمیشم نگو یه روز میری و پیشم نمیای دیگه/اگه اگه مث قدیما منو نخوای دیگه/اماباز به یاد تو گریونه دلم دیگه/دیگه بعد تو عاشق نمیشم/عاشق نمیشم...

برگردان
: هرچی نوشتم/هرچی نوشتم/با صدا بگین
بگین اونور [...] با صدای تو اومد/بگین آخرالزمونی که (تو) قصه میگن اینه
بگین دین مسیحایی این تو نیومد
هرچی نوشتم/هرچی نوشتم/با صدا بگین
بگین اونور [...] با صدای تو اومد/بگین آخرالزمونی که (تو) قصه میگن اینهبگین دین مسیحایی این تو نیومد

نمونه ۳
- مگه جردن چی داره ...
اصل
: مگه جردن چی داره،
میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره/آخ، پسر دخترا، پسر دخترا، مگه جردن چی داره/میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره پسر دخترا، پسر دخترا، مگه جردن چی داره/میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره/میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

برگردان
: الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین
الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین/ملودیش دندان شکن، عادت کن به غاصب،
عادت کن به غاصب الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین/ملودیش دندان شکن، عادت کن به غاصب،/عادت کن به غاصب الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین/ملودیش دندان شکن

نمونه ۴
- سیندرلا عروس شد ...
اصل
: طلسم شهرو وا کرد/سیندرلا عروس شد، قصه ما تموم شد
سیندرلا عروس شد، قصه ما تموم شد/سیندرلا عروس شد/سیندرلا، سیندرلا، سیندرلا

برگردان
: من ابلیس، من ابلیس، من ابلیس/پشت حلقه بنویس، همه شو از غم بنویس پشت حلقه بنویس، همه شو از غم بنویس/پشت حلقه بنویس، [...] و اشک صل

نمونه ۵
- بگو مال کی هستی ...
اصل
: بگو مال کی هستی، بگو مال کی هستی
برگردان
: این صلیبه نابوده، این صلیبه نابوده
+ دانلود نمایید

نمونه ۶ - یا تو یا هیچ کس دیگه ...
اصل : به خاطر من بخند تا دوباره بهار شه
عاشق قلعه ی دور اسب طلا سوار شه، اسب طلا سوار شه به خاطر تو می خونم، یا تو یا هیچ کس دیگه قدر چشاتو می دونم، یا تو یا هیچ کس دیگه به خاطر نو می شکنم، یا تو یا هیچ کس دیگه من از تو دل نمی کنم، یا تو یا هیچ کس دیگه می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه
می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

برگردان
: بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم
بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین
بگید به سجده های استاد، فدای سکس ام من و دین
بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه
بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم
بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین
بگید به سجده های استاد، فدای اکس ام من و دین
بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه
بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم
بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین
بگید به سجده های استاد، فدای اکس ام من و دین
بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه
بگید به سجده های استاد، همش اینه دل و صنم
بگید به سجده های استاد، همش sin بود طلسم آخه (ترجمه : گناه)
بگین به سجده های استاد، من و دین محتاج، شش هفده
بگین به سجده های استاد، [...] طلسم آخه
دلش، راه بس ساده است و سهل
دلش، راه بس ساده است و سهل
هو بگین ناطق شوق، به شوق همه راه اوست
تلخه حملات آخر

نمونه ۷
- بی خیال دنیا ...
اصل : بی خیال دنیا
برگردان : مزد الهی خیط

نمونه ۸
- پیر و جوون گل میریزن ...
اصل : پیر و جوون گل می ریزن از نوک پا تا به سرش
برگردان : شعر دست ماست، ناقوسشم زن، مسیح تو نور نداری

+ دانلود نمایید

نمونه ۹ - بزن بریم به سرعت برق و باد ...
اصل : بزن بریم به سرعت برق و باد، بزن بریم از اینجا
بزن بریم، عشقه و داد و بیداد، بزن بریم از اینجا
بزن بریم باداباد، عشقه و داد و بیداد
بزن بریم از اینجا، بزن بریم از اینجا
برگردان : آه ای ضمیر غاصب، آه ای ضمیر غاصب
دادی [به] بلاد مشرق، تا باد امید کاذب
کاش ای ضمیر غاصب، دادی [به] بلاد مشرق
میر غاصب
آه این ضمیر غاصب

نمونه ۱۰
- دوباره ترس، دوباره شوق پرواز ...
اصل
: دوباره ترس، دوباره شوق پرواز
دوباره من، سر به هوای آواز
نمیشه پنهون بشم، دست دلم رو شده
بزن بریم تا نگی طفلکی ترسو شده
برگردان : هزار شور سختیش هستیش، میگن ناز میره غاصب
هزار شور ناله به سر عاشقونه بشینه نا آگاه به یار و حلقه است
این همه راهو ساخته رفته : پشت راهو، سخته راهو

نمونه ۱۱
- بزن بریم که قلبم ...
اصل : بزن بریم که قلبم
برگردان : همدمش میر غاصب

نمونه ۱۲ - Hotel California 1

نمونه ۱۳- Hotel California 2
نمونه ۱۴- Hotel California 3
نمونه ۱۵- Hotel California 4
نمونه ۱۶- Hotel California 5
نمونه ۱۷- Hotel California 6
نمونه ۱۸- Hotel California 7
نمونه ۱۹- Maddona - frozen

نمونه ۱۲ - توهم نزنی که شهلام ...
اصل : توهم نزنی که شهلام یه وقت!
برگردان : اولین بار هشیشی بزن موقت!

+ دانلود نمایید

برگردان موسیقی خارجی1

+ دانلود نمایید


برگردان موسیقی خارجی2

+ دانلود نمایید

نمونه موسیقی برگردان مثبت

نمونه ی برگردان مثیت با شعر و صدای استاد محمد علی طاهری بر روی آهنگی از

جناب آقای محمدرضا لطفی
(تاریخ اجرای اثر : ۳ تیر ماه ۱۳۸۷)

اصل
:
ای عشقت بهانه ی من، آتش زد به هستی من
روی چو گلشن تو هر لحظه به دیده ی من
اگرچه عشقت زیبا بود
قشنگتر از هر رویا بود
به جان من چون آتش بود، آی، آتش بود
به خرمن جان افتادی
ای عشقت بهانه ی من، آتش زد به هستی من
عشق تو تا ابد در وجود من
نام تو هر زمان بر لبان من
می تپد قلبم با شنیدن نامت هردم
گشته لبریز از مهرت سینه ام
شد بهار خزان عمر من ز عشق با شکوه تو

برگردان
:

پشت نور بود شوق شعر از نغمه ها [...]

مرد ره، رحمان رحیمشو الّه رحمتیم
این همه نابند نغمه ها از رحماتمان
نغمه دژ و بد، نغمه هاست پشت شعر نغمه ای سر زد ز دل از دعا
نغمه ی راهت، نقشه ایه بیدار کن مشت دل لخت
به گوش دنیا، گوش دنیاش، نغمه ی راهشه
گو با یار بحث سر نشر است گو با بیست ده (۲۰۱۰) شش نگم
[۲۰۱۰ اشاره به تحولی است که بین سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ میلادی در جریانات شیطان
پرستی دنیا اتفاق خواهد افتاد و خیلی ها به شش (مخفف ۶۶۶ عــــــــدد ســـــمبولیک
شــــــــــــیطان) لبیک خواهند گفت و جریانهای شیطان پرستی وارد مرحله ی جدیدی از
فعالیتهای خود خواهد شد]
نغمه ای ایده به اذن الله نغمه ای سر زد ز دل از دعا نغمه ی راهت نقشه ایه




  • مقاله استاد رائفی پور درباره برگردان موسیقی



بسم الله الرحمن الرحیم

 چند سالی است که جریان موسیقی برگردان یا به عبارتی بهتر وارون نگاری صوتی در موسیقی  پس از حدود ۶۰ سال از آغاز این مسئله در امریکا  در کشور ما  مطرح شده است و حقیر نیز در این باره توضیحاتی داده ام.

اما از آنجا که خیلی  از عزیزان در این باره شبهاتی دارند و اخیرا افرادی به ایجاد انحراف فکری از این طریق دامن زده اند و  دیگر اینکه نظرات متفاوت و مختلف و بعضا متناضی در این باره گفته می شود ، لذا در این مقاله به برسی موسیقی برگردان می پردازیم:

پیش از تحلیل این صنعت توسط بنده از شما عزیزان در خواست می گردد حتما مقاله ای با همین عنوان را از دانشنامه ویکی پدیا مطالعه فرمایید و در پایان نیز نقد و جمع بندی حقیر را بخوانید فراموش نفرمایید نقد بنده مستلزم مطالعه مقاله زیر است فلذا نخست آنرا مطالعه فرمایید:


همانگونه که در این مقاله مبسوط  مطالعه فرمودید مسئله موسیقی وارون چیز جدیدی نبوده و حد اقل متعلق به بیش از 6 دهه پیش است،لیکن در باره آن می توان موارد زیر را برداشت نمود:

1-      مسئله موسیقی وارون شامل  سه حالت است:

الف : تکه هایی از پیش خوانده می شوند ، سپس آنرا برگردان کرده و در بدنه اصلی موسیقی  مخفی می شود ، وقتی متن موسیقی اصلی برگردان می گردد آن تکه اکنون به حالت عادی بازگشته و معنی می دهد. در تحلیل این ادعا می توان گفت : این مسئله منطقی به نظر می رسد و در تاریخ  بارها آزموده شده است و صحت آن مجرب بوده و تایید می گردد. و نوع دیگر آن ، به گونه ای است است که خواننده به عمد از کلماتی خاص استفاده می کند تا برگردان و وارون آن واژه مد نظرشان باشد و بتوانند شبیه ترین کلمه را با آنچه مد نظر دارند بازسازی نمایند  به عنوان نمونه خواننده از واژه "سرطان" در حالت عادی استفاده میکند ولی در حقیقت برگردان آن یعنی  "نترس" (البته با اندکی تغییر) مورد نظر است که استفاده از این روش بسیار دشوار است.

ب : می توان با ابزار و نرم افزار های خاصی در حالت عادی آهنگی را خواند که اگر برگردان گردد معنی جدید می دهد ، در اینجا این سوال پیش می آید که به عنوان مثال  چگونه واژه "دیوار" به "راه بد" تبدیل می گردد ، در حالی که وارون املاء آن "راوید" می شود . طرفداران این مطلب ادعا می کنند با آهنگ های ضمیمه و زمینه این تبدیل حرف صورت می گیرد. در این باب نیز می توان گفت این مسئله تاکنون اصلا اثبات نشده است و تحقیقاتی که بنده انجام دادم چیز دیگری را نشان می دهد  که در بند ج  آنرا بیان خواهم داشت.

ج : این یک اعجاز شیطانی است و خود خواننده و آهنگساز از آن بی خبرند !!!

در این باب باید گفت این ادعا مزخرف و باطل محض است و ذره ای صحت ندارد چراکه چنین مطلبی از بیخ و بن ایراد داشته و نه با منطق سازگاری داشته و نه با ادبیات دینی جور در می آید و بیشتر خرافات است  تا دلیلی منطبق بر عقلانیت. که البته این مورد شدیدا توسط شیطان پرستان اشاعه داده می شود تا شیطان را قدرت مند نشان دهند.

عزیزان در یک تحقیق گسترده که از سوی جنبش مصاف  صورت گرفت ما به این نتیجه رسیدیم که سوای مورد الف  که قبلا نیز اثبات شده است موارد "ب" و "ج" صرفا ادعایی باطل است و جالب است بدانید بعضا نتایج کاملا عکس دارد.

در این آزمون آهنگ ریورس شده ای  برای مخاطبین پخش می گشت و از ایشان خواسته می شد  تا انچه را از آهنگ  در می یابند بر روی کاغذی یادداشت نمایند ، جالب  است بدانید هر یک از افراد در جامعه آماری مطلب خاصی را شنیده بود که در برخی موارد کاملا با هم متضاد بودند  البته در برخی موارد نیز افرادی جمله مشابه را یاد داشت می نمودند که مورد اخیر به ندرت پیش می امد.

در عوض در آزمایشی دیگر به شنونده القا می شد که شما هم اکنون این جمله را خواهید شنید ، در این حالت قریب به اتفاق آزمون دهندگان مورد را تایید می کردند که این بدان معناست که القا در این صنعت (به شرطی که مورد ب و ج باشند نه الف) بسیار کاربردی است. جالب است بدانید در یک آزمون که بر روی دو فرد با آهنگی واحد انجام شده بود فردی آن آهنگ را الهی دانست چون کلمه الله را شنیده بود و فردی دیگر آن را شیطانی قلمداد نمود چون کلمه لعنت را شنیده بود.

این مورد را شما عزیزان بارها آزموده اید ! برای نمونه تکه ابری را در آسمان در نظر بگیرید که هرکس آنرا شبیه به چیزی خاص می بیند اما هنگامی که به افراد القا می شود فلان شکل است عموم افراد می پذیرند.

اما در مورد برگردان کردن به شیوه الف که در برخی آهنگ ها یا سریال های غربی و برخی اهنگ های فارسی موسوم به "آنور آبی" صورت می گیرد متاسفانه این شیطنت در حال انجام است و برگردان چنان واضح است که گویا کلامی عادی را می شنویم.(در واقع استفاده از این روش باعث وضع قوانینی در ایالت کانزاس گشت)

2-      پیام ناخود اگاه حاصل از این پنهان کاری بر ضمیر انسان تاثیر می گذارد لیکن میزان تاثیر ان مشخص نبوده و در افراد مختلف متفاوت است ، برای نمونه در یک فروشگاه در امریکا پیام ناخود اگاهی در میان آهنگ لایتی که از بلندگوهای آنجا پخش می شد گنجانده شد که بارها عبارت های "دزدی نکنید" ،"دزدی بد است" و ... را تکرار می کرد. پس از چندی آمار دزدی در فروشگاه کاهش یافت! نکته ای شبیه به این مسئله را والدینی که فرزندان دو قلوی دختر و پسر دارند آزموده اند ! از آنجا که دختران زودتر به تکلم می آیند والدین هنگامی که صحبت های فرزند پسر را متوجه نمی شوند ، فرزند دختر به عنوان مترجم وارد عمل شده و می تواند برخی صحبت های کاملا نا مفهوم برادر دو قلویش را معنا و ترجمه کند ، این مسئله نشان دهنده میزان متفاوت تاثیر گذاری کلمات نامفهوم بر افراد مختلف است.

3-      اخیرا برخی افراد (از جمله آقای محمد علی طاهری)ادعا کرده اند:

 که اگر صحبت های عادی مردم را برعکس کنیم اگر پیام شیطانی داشت آن فرد شیطانی است و اگر پیام های الهی داشت وی فردی خدایی است و نکته دیگر اینکه گوینده خودش نمی تواند برگردان صحبت هایش را کنترل کند و از این حیث به سادگی می توان افراد منافق را شناسایی نمود!!!

در این باب باید گفت از انجا که این نوع برگردان از نوع ب و ج  است و در  صحبت کردن عادی ابدا نمی توان مورد الف را استفاده نمود این فرضیه دروغ محض بوده و چه بسا مدعیان آن به دنبال برخی مسائل خاص برای از عرصه بیرون نمودن مخالفینشان  هستند تا مثلا فردا روزی صحبت های یکی از منتقدین یا مخالفین را برعکس نموده و از آن پیامهای شیطانی بیرون بکشند. و یا در مقابل برخی افراد را الهی جلوه دهند . فراموش نکنید تکنیک مورد استفاده این افراد همان القاء است و لا غیر. ان شا الله به زودی آهنگ واحد با القاء دوگانه در همین وبلاگ برای شما عرضه خواهد شد تا ببینید این ادعا دروغی بیش نیست.

کما اینکه این نظریه قدیمی بوده و با عنوان نظریه برگردان گفتار مطرح است، که نظریه‌ای شبه علمی است و نخستین بار توسط "دیوید جان اوتس" ارائه شد. این نظریه پس از ارائه در برنامه "تاک شو"شبانه آرت بل در رادیو مورد توجه مردم قرار گرفت. در این نظریه باور او بر این است که انسان به‌هنگام خَلق گفتار، ناخودآگاه پیام‌های پنهانی را می‌آفریند که نمایانگر بینشی‌است از اندیشه‌های درونی او. اوتس مدعیست که نظریه اش در  روان درمانی ، جرم شناسی و گفتگوهای تجاری کاربرد دارد. البته ادعاهای او ازسوی مردم، علم و انجمن‌های آکادمیک مردود اعلام شده است و ذره ای اعتبار ندارد تا جایی که امروز در غرب حتی یک نفر را نیز نمی توان یافت تا از این نظریه خیال پردازانه دفاع نماید.

4-      در پایان باید گفت برخی از موسیقی ها چنان پیام های شیطانی آشکار و واضحی دارند که دیگر نیازی به برعکس نمودن آن نیست ، آیا لزومی دارد فردی همچون مرلین منسون خواننده شیطان پرست امرکایی که در حال عادی هزاران بد و بیراه به خدا و پیامبرانش و تمامی مقدسات می گوید در وارون موسیقی اش نکته ای را مخفی نماید؟

دوستانی که سخنرانی صنعت موسیقی حقیر را شنیده اند خوب می دانند که استفاده نابجا حتی از بهترین و سالمترین موسیقی ها نیز آسیب جدی جسمی و روحی برای انسان دارد و باید از این داروی الهی به موقع و برای درد خاص استفاده نمود و فراموش نکنیم استفاده بی جا از هر دارویی فرد را معتاد و وابسته  به آن می کند.

 علی اکبر رائفی پور





منبع:
http://forum.ikiumechanic.com
bartarbin.ir  
---------------------------------------------------

سخنرانی استاد رائفی در مورد موسیقی در قزوین + فیلم

برنامه راز با موضوع موسیقی حماسی با حضور محمد رضا زائری وامیر حسین نوروزی با اجرای نادر طالب زاده

موسیقی در اسلام

دانلود ( ویدیو ) مستند برگردان موسیقی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: Bartarbin@yahoo.com
  • تلفن:
  • فکس:
  • موبایل:

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.